انتخابات مجلس الامة 2024 live

Wiki Article

مرکز بزرگ نگهداری سگ‌های ولگرد زیر نظر شهرداری ایلام ایجاد شود

کمبود شدید پرستار معضل جدی نظام سلامت/ چرا پرستار کم داریم؟

شرکت ۱۷۷۰ مددجوی مازندرانی در جشنواره قرآنی «باران وحی»

افشاگری ای‌بی‌سی نیوز از شهادت اکثر فلسطینیان غزه با مهمات آمریکایی

مردم اصفهان نیز بنا بر فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند "اهمیت مرحله دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست" پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و این تکلیف خود را نیز انجام می‌دهند.

دلیل نماینده مجلس برای کاهش ساعات اداری: روز عبادت را…

طبق اعلام سخنگوی شورای نگهبان ۲۷۵ نماینده فعلی مجلس برای انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده بودند، از این میان ۲۷ نماینده صلاحیت‌شان تأیید نشده‌است، اسامی این افراد به شرح زیر است:[۲۵]

↑ «فعال سیاسی: تحریم انتخابات بی اعتنایی به سرنوشت کشور است». . بایگانی‌شده از اصلی در ۱ فوریه ۲۰۲۴. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۲-۰۱.

یک روز پس از انتخابات در ایران و مشارکت حداقلی مردم در این دوره هر دلار آمریکا در بازار تهران از مرز ۶۰ هزار تومان عبور کرد.[۵۵] ابرام پیلی، معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، روز جمعه ۱۱ اسفند ماه گفت «مردم ایران به خوبی می‌دانند که این انتخابات، صرف نظر از نتایج آن، انتخابات مردمی نیستند؛ و ما هم با آنها هم عقیده‌ایم.

فرماندار دالاهو از مردم خواست رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند کرم محمدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: تمام مقدمات و شرایط برگزاری مرحله دوم یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده و اخذ رای از شهروندان به آرامی و بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است.

همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای حوزه‌های انتخابیه هر دوره مجلس، کسانی حق رأی دارند که در انتخابات قبلی آن دوره در همان حوزه رأی داده باشند و یا در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه شرکت نکرده و رأی نداده باشند.

گزارش ویدئویی

. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳. دریافت‌شده الانتخابات في المغرب در ۲۰۲۳-۱۲-۱۸.

↑ «فراگیر شدن کارزار تحریم «سیرک انتخابات»؛ کاربران: در خانه می‌مانیم و نفس‌های آخر نظام را می‌بینیم». صدای آمریکا. ۲۰۲۴-۰۲-۲۹. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۳-۰۴.
لوکال نیوز

Report this wiki page